Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

CALL CENTRUM

053 333 23 32

RECEPCIA

034 6969 206
034/6969 207
[email protected]

Pacienti, návštevy, verejnosť

Rezervácia vyšetrenia

Klientske centrum (KC), CARE SERVICES

pracovné dni od 6.30 do 15.00 hod.

Klientske centrum CARE SERVICES plní funkciu medzičlánku medzi klientom, rezervačným systémom a zdravotníckym zariadením. Jeho služby sú určené klientom, ktorí nemajú prístup k internetu alebo nie sú užívateľmi PC alebo jednoducho majú záujem o vyšetrenie vo FN AGEL Skalica. Pracovník klientskeho centra má prístup do rezervačného systému a telefonicky alebo pri osobnej návšteve sprostredkuje klientovi návštevu ambulancie.

Klientske centrum nájdu návštevníci nemocnice vo vestibule hlavnej budovy. KC je v prevádzke v pracovné dni od 6.30 do 15.00 hod.


Kontakt

T: 034 69 69 206 alebo 034 69 69 207

Klientske centrum: 053/3332 332 

e-mail: [email protected]


CENNÍK SERVISNÝCH TARÍF CARE SERVICES 

(Platné od 1.11. 2025)

Servisná tarifa 1  5 € Chirurgická, hematologická, kardiologická, ortopedická a proktologická ambulancia 
Servisná tarifa 2  10 € Rehabilitačná (FBLR), gastroenterologická, imunoalergologická, neurologická, otorinolaryngologická (ušné, krčné a nosové), urologická ambulancia a MRI/CT pracovisko počas ordinačných hodín 
Servisná tarifa 3 160 € MRI pracovisko mimo ordinačných hodín 

Poplatky sa hradia v poplatkomate vo vestibule hlavnej budovy alebo na klientskom centre Care Services.

Rezerváciu vyšetrenia je možné zrušiť najneskôr v deň vyšetrenia do 7.00 hod. ráno.

Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES

Klient platí za klientsky servis Servisnú tarifu podľa aktuálneho Cenníka benefitov CARE SERVICES. V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie a dva dni vopred formou SMS správy, telefonickou pripomienkou alebo mailom. Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný. 

Rezervujte si vyšetrenie online, telefonicky alebo osobne a šetrite svoj čas.

Výhody rezervačného systému:

  • prehľad o možnostiach rezervácie ambulancie a voľných termínoch
  • menej času stráveného v čakárni 
  • včasné pripomenutie termínu formou SMS, prípadne e-mailom 
  • aktuálne informácie o dostupnosti služieb

Pri hotovostnej platbe k tomuto účelu slúži poplatkomat (platba 3 EUR) alebo kiosk klientskeho centra Care Services vo vestibule hlavnej budovy (platba aj bezhotovostne). 

Úhrada poplatkov za klientsky servis

Pri hotovostnej i bezhotovostnej platbe k tomuto účelu slúži poplatkomat klientskeho centra Care Services vo vestibule hlavnej budovy. 

Zrušenie rezervácie

Najneskôr v deň vyšetrenia do 7.00 hod. ráno je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.

Pri vstupe do ambulancie

Objednaný pacient predkladá jeden z dvoch dokladov o úhrade, ktorý mu poplatkomat vydá (originál s QR ponechá, druhú kópiu odovzdá), prípadne doklad o úhrade z KC Care services. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí danej ambulancie.

Pacient v akútnom stave

Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!

Recepty bez vyšetrenia

Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.

Pacient bez rezervácie

Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.