Rezervácia vyšetrenia
Klientske centrum (KC), CARE SERVICES
pracovné dni od 6.30 do 15.00 hod.
Klientske centrum CARE SERVICES plní funkciu medzičlánku medzi klientom, rezervačným systémom a zdravotníckym zariadením. Jeho služby sú určené klientom, ktorí nemajú prístup k internetu alebo nie sú užívateľmi PC alebo jednoducho majú záujem o vyšetrenie vo FN AGEL Skalica. Pracovník klientskeho centra má prístup do rezervačného systému a telefonicky alebo pri osobnej návšteve sprostredkuje klientovi návštevu ambulancie.
Klientske centrum nájdu návštevníci nemocnice vo vestibule hlavnej budovy. KC je v prevádzke v pracovné dni od 6.30 do 15.00 hod.
Kontakt
T: 034 69 69 206 alebo 034 69 69 207
Klientske centrum: 053/3332 332
e-mail: [email protected]
CENNÍK SERVISNÝCH TARÍF CARE SERVICES
(Platné od 1.11. 2025)
| Servisná tarifa 1 | 5 € | Chirurgická, hematologická, kardiologická, ortopedická a proktologická ambulancia |
|---|---|---|
| Servisná tarifa 2 | 10 € | Rehabilitačná (FBLR), gastroenterologická, imunoalergologická, neurologická, otorinolaryngologická (ušné, krčné a nosové), urologická ambulancia a MRI/CT pracovisko počas ordinačných hodín |
| Servisná tarifa 3 | 160 € | MRI pracovisko mimo ordinačných hodín |
Poplatky sa hradia v poplatkomate vo vestibule hlavnej budovy alebo na klientskom centre Care Services.
Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES
Klient platí za klientsky servis Servisnú tarifu podľa aktuálneho Cenníka benefitov CARE SERVICES. V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie a dva dni vopred formou SMS správy, telefonickou pripomienkou alebo mailom. Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný.
Rezervujte si vyšetrenie online, telefonicky alebo osobne a šetrite svoj čas.
Výhody rezervačného systému:
- prehľad o možnostiach rezervácie ambulancie a voľných termínoch
- menej času stráveného v čakárni
- včasné pripomenutie termínu formou SMS, prípadne e-mailom
- aktuálne informácie o dostupnosti služieb
Pri hotovostnej platbe k tomuto účelu slúži poplatkomat (platba 3 EUR) alebo kiosk klientskeho centra Care Services vo vestibule hlavnej budovy (platba aj bezhotovostne).
Úhrada poplatkov za klientsky servis
Pri hotovostnej i bezhotovostnej platbe k tomuto účelu slúži poplatkomat klientskeho centra Care Services vo vestibule hlavnej budovy.
Zrušenie rezervácie
Najneskôr v deň vyšetrenia do 7.00 hod. ráno je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.
Pri vstupe do ambulancie
Objednaný pacient predkladá jeden z dvoch dokladov o úhrade, ktorý mu poplatkomat vydá (originál s QR ponechá, druhú kópiu odovzdá), prípadne doklad o úhrade z KC Care services. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí danej ambulancie.
Pacient v akútnom stave
Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!
Recepty bez vyšetrenia
Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.
Pacient bez rezervácie
Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.
" alt="Logo">


